Overtreffende trap

24 maart 2014 - Guangzhou, China

Money, money, money

Als ik terug kom, ben ik nog nooit zo rijk geweest. Dit weekend is ‘echt’ gaan winkelen, zonder A ho, want winkelen met een chinees zonder uitknop werkt niet. Maar de fashion is hier niet mijn ding. De meiden houden hier van tuttig. Dus veel mini skater rokjes, zoete printjes, glitters en tuttige kraagjes. Niks voor mij, dus dat wordt potten!!

higher, bigger, crazier.

Zondag zijn we naar een pretpark geweest. Ik hou van achtbanen, kan me niet gek genoeg. Nou ik kan je vertellen de chinezen denken over het laatste het zelfde. De achtbanen zijn giga, met vrije vallen, 3 tot 4 loopingen achter elkaar en spinnen. Daarnaast zijn de karretjes waar je in zit ook crazy. 3 rijen van 10 man, motors waar je op zit, een skateboard met twee draaiende schijven er op. Dus A ho, zo stoer als hij is, moest in elke achtbaan mijn hand vast houden anders ging hij er niet in, watje. Tevens zijn de waterbanen niet te vergelijken. Als je in Nederland in waterbaan gaat, ga je voor in zitten ,want dan wordt je nog het meeste nat. Nou hier maakt het niet uit waar je zit. Je bent er zeker van dat je er drijf nat uit komt. Maar naast al deze geweldige dingen, was ik volgens mij toch wel de grootste attractie. Werd aan gestaard of ik niet helemaal 100 was en er kwamen zo ongeveer 9 mensen vragen of ze met me op de foto mochten. En ja ik had gewoon kleren aan hoor!

Maar zo langzamer hand ben ik hier wel aan gewend, netzo als aan de chinezen. Het gesmak, geslurp, gerochel en gestaar worden “normaal”. Naja ik stoor me er niet meer echt aan, haha.  Ik zie nu verschil tussen ze. Je hebt beetje getinte chinezen, beetje japanse chinezen en gele chinezen.  Ook zie ik wanneer het een knappe chinees is en herken ik ze. Daar had ik in het begin nog al moeite mee. Alleen alle oma chinezen lijken nog op elkaar, maar heb nog 4 maanden de tijd.

Smarter

Nog iets leuks wat me opviel dit weekend. A ho heeft in zijn auto aan beide kanten bij het spiegeltje wat je open kan klappen, waar wij vrouwen ons vooral in opmaken onder het rijden, een condoom zitten. En dan zal je nu wel denken, die chinezen zijn echt raar die denken dat het daar hoort in plaats van om zijn .… Nou dat zei ik dus ook, maar nee jo hij weet precies waar het voor bedoeld is hoor. Het zorgt dat je veilig bent op de weg en geen ongelukken krijgt duuuuuh!!

1. Katinka:
    24 maart 2014
    Geweldig Bo !! Is toch lief dat hij je hand wil vasthouden tijdens die gevaarlijke rit♥
  2. Mariska:
    24 maart 2014
    Haha, geweldig verhaal weer.
  3. Mariska:
    25 maart 2014
    Haha, wat een geweldig verhaal weer.
  4. Dilane:
    25 maart 2014
    Echt lachen je verhalen xx
  5. Mirjam Kievit:
    26 maart 2014
    Haha Bo, heb zo gelachen om de foto in de achtbaan waar hij je hand vast houdt! Geweldig!!
  6. Astrid:
    27 maart 2014