Nummertje 102

1 maart 2014 - Guangzhou, China

Vandaag wil ik even mijn geluksmomentjes met jullie delen. Gisteren naar Face geweest. De eigenaar is één van de golfmembers, dus werden we naar het VIP gedeelte gebracht. Dat was naast de DJ. Geluksmomentje 1:  Eigen tafels, banken en mini dansvloer,  met champagne, cognac, tropisch fruit, hapjes en eigen bewakers. Rond 1 uur kwam er een bekende DJ uit engeland, vraag me niet wie dat is, maar deed net alsof ik hem top vond leuk voor de baas haha. Dus de eigenaar nam mij mee naar de DJ tafel, ik deed even mijn bekende handmove, maakte een foto en was snel weer pleite, niks voor mij! Maar het was een top avond.

Vandaag was JJ ziek, ik middagje vrij van werk (nummer 2). Dus kon ik eindelijk alleen gaan shoppen. Dit keer had ik geen behoefte aan kleding. Een wonder, maar ik wou naar de supermarkt. Nummer 3 de supermarkt een Walhalla naar al die duiven, levende seafood, krokodillen, kippen met poten kop en huid. Oeeeeh musli, jam, toast, KAAS, koekjes, pasta! Want it all. Naar ongeveer 6 rondjes te hebben gelopen, en een Nederlander te hebben gespot yesyes, toch maar gaan betalen. Hopelijk genoeg contant geld mee, want kan niet overal pinnen met mijn pas. Ging gelukkig allemaal vlekkeloos. Nog even een rondje gelopen in the shoppingmale. Helaas was mijn tas te zwaar en mijn geld op, om nog  écht te winkelen. Dus ging ik maar terug naar huis en ga denk ik morgen wel weer.  Tijd om een taxi te pakken, nummer 4, want ik kan naar huis zonder moeilijk gedoe met mijn telefoon. Ik kom gewoon thuis met mijn chinees wat ik tot nu toe heb geleerd. Toch wel beetje happy. OMG terwijl ik dit nu aan het typen ben zit ik op de bank in de woonkamer, met de mam van A ho die geen engels spreekt. Schik ik me gewoon dood!!! Ze tilt haar bil op en laat me toch een BOUT!!! En gaat gewoon verder met het lezen van de krant. Ahahahahah die chinezen zijn echt niet normaal. Maar goed eenmaal thuis is het tijd voor gelukmomentje 5 alweer: Stokbroodje met kaas, HOLLANDSE MILDER KAAS, koste me netzo veel als het bezoek aan ziekenhuis, maar het was het waard!!Vanavond komt numero 6, (en er komt gewoon weer een onmeunige bout tussen door) want ik ga zelf lekker pasta met basilicum en een stokbroodje maken.  Hoop dat the happiness zo door blijft gaan.

Jullie allemaal een fijne Carnaval!

1. Isabel:
    1 maart 2014
    Hahahaha wat een geluksvogeltje ben je toch! Als je nog iets mist moet je maar een gil geven dag stuur ik het je op!
  2. Elke:
    1 maart 2014
    Eindelijk! Wat lekkere bekende dingen gevonden in de winkel, heel goed! Hahaha grappig hoe je dat nu kunt waarderen. Mooie foto's! Een stuk stijlvoller dan Carnaval. Gelukkig zit ik net op tijd weer veilig in Amsterdam hihi. Ben je er weer helemaal bovenop Bo? X
  3. Katinka:
    1 maart 2014
    Wat fijn dat je met die kleine dingen gelukkig bent Bo,dan hebben pap en ik het toch goed gedaan !!
  4. Mariska:
    2 maart 2014
    Iets wat hier heel gewoon is kan na een tijdje zonder toch heel bijzonder worden , haha. Hopelijk kun je nog vaak genieten
  5. Bo:
    3 maart 2014
    iesje, ik wil wel graag een rookworst, zak drop, gebakken aardappeltjes om mee te beginnen.

Ja gaat stuk beter, nog niet helemaal op en top fit. maar moet gewoon wennen aan het eten elke.
  6. Opie:
    3 maart 2014
    Dat zijn avonturen op zich. Een mens maakt zo wat mee. Dat je daar zelfs Ned. Kaas kunt krijgen . Hou je taai
  7. Opie:
    Hoi NBN

Hoi Bo ,wat fijn dat het goed gaat met je daar ik heb veel aan je gedacht je bent al aardig gewend lees ik zoals je schrijft je bent wel erg ver weg van ons maar je gaat het zeker maken je kunt het dat weet ik zeker dikke kus oma en doe voorzichtig
  8. Sylvia:
    4 maart 2014
    Hey Bo wst fijn dat het goed gaat je verhalen zijn geweldig om te lezen. Je maakt heel aat mee daar. Dikke x en we blijven je volgen