With Freek

14 april 2014 - Guangzhou, China

Ik heb me er dubbel zo hard op verheugd, want Freek had donderdag zijn vlucht gemist en kwam toen pas vrijdag aan, maarrrr ik heb weer VOL OP DROP. Ik heb een tas vol met Hollandse lekkernij <3

Dubble Dutch

Vrijdag kwam Freek dus aan, ’s avond een hapje gegeten aan de pearl river. Erg gezellig gehad. Volgende morgen zou het erg warm en zonnig worden en was het plan om beetje bij het zwembad te chillen. Maar zo makkelijk gaat dat niet. We waren al wat later, want Aho kon zijn duikbril niet vinden. Na een zoek tocht van een uur, heeft hij maar geaccepteerd dat hij moest gaan zwemmen zonder duikbril. Maar niet heel erg, want hij had z’n onder water camera mee, dus hij kon zich nog met wat anders vermaken. Eenmaal in het zwembad, tovert Aho een oranje ding te voorschijn. En hij begint het op te blazen, omdat hij zo enthousiast is valt het dopje in het zwembad. en weer een zoektocht, maar na dat alle lucht gaten in het zwembad uit waren gezet, hebben we het dopje gevonden. Nou toen kon het gaan gebeuren hoor. Hij kon dan eindelijk gaan zwemmen. Het was een soort kussen met een touw er aan. Dat touw deed hij om zijn middel en dat kussen dreef dan in het water. Zo was hij veilig en kon hij niet verdrinken. Het is niet alleen onmogelijk om te verdrinken met zo buik als Aho heeft, ook was het zwembad maar 1.40 m diep! Te grappig om te zien, dat hij 2 meter met dat vel oranje kussen zwom en dan gewoon ging staan om met ons te praten. Op dit kussen kon hij ook zijn onderwater camera vast maken. Hij heeft zich prima vermaakt en het was veilig!

Hey I'm Aho..

Gelukkig is Freek er een weekje, want hij weet veel leuke plekjes. Die avond hebben we gegeten op de strip van Guangzhou. Nooit geweten dat het er was en zo vaak gevraagd aan Aho. Super gezellig, alleen maar westerse restaurantjes, clubs en cafés aan de rivier. Daar hebben we de avond in club Change door gebracht. Aho moest daar met al het geweld heen, want daar heb je soort bedden, met een tafel in het midden, dus hij kon even rusten naar zo zware dag! Freek en ik vinden wel dat het tijd wordt voor Aho om een leuke meid te vinden. Dus ik had hem die avond een goede openingszin geleerd en hij had flink geoefend, filmpje staat de op, want misschien kwam het vanavond nog van pas!! Overal in de clubs hier werken meiden die de mannen een beetje vermaken en gratis mee zuipen. Er kwam dus ook zo grietje naar Aho; je bent zo knap, zullen we samen het spel spelen. Hij had natuurlijk niet door dat het zo meisje van de cub was, tot ze perse wou dat hij nog een vat bier zou bestellen. Helaas heeft hij geen gebruik kunnen maken van zijn nieuwe move, want toen hij terug kwam van het toilet en door alle zenuwen “iets” had gedaan waardoor hij een onmeunig natte plek precies om het midden van z’n reet had, lag het grietjes voor pampes op het lounge bed. hahah

Zondag was een relax dagje, dat begrijp je wel na zo zware avond. Na de lunch hebben we ons laten masseren. Wordt niet jaloers, want het is niet zo als in Nederland. Ze zoeken hier speciale druk punten op. In alle hokjes was het stil en rustig, behalve in dat van ons. Oeeeh, aaaah, oooooh!! Maar voelde me wel dubbel zo fit na de tijd. Die avond dinner gehad met een paar vrienden van Freek en Aho van de fair, waarvoor Freek hier is.  Iedereen sprak engels, lekker gegeten en na de tijd nog veel gedronken. Er bloeit iets op tussen één van die meiden, Marianna, en Aho. Hij had haar zelfs, na veel aansporing van Freek, een kus op de wang gegeven.... Aho had ook het weekend van zijn leven.

Helaas zit ik nu weer achter mijn bureau en moet ik weer een week werken. Het voelde als een mini vakantie voor mij!

1. Irma:
    14 april 2014
    Wat heerlijk om een Hollander ff naast je te hebben, kan me voorstellen dat je hebt genoten. Maar mocht het in de mode niet lukken om een baan te krijgen dan moet je gewoon gaan schrijven. Heb net weer ff wat verhalen terug gelezen, wat n genieten. Maar super dat je t naar je zin hebt ook al zal het best wel eens erg zwaar zijn. Maar deze ervaring pakt niemand je meer af.
    Dikke kus van ons.
  2. Dilane:
    14 april 2014
    Leuk de foto met Aho...humor, was weer leuk om te lezen, succes verder.
  3. Katinka:
    14 april 2014
    Geweldig Bo wat een maf kees
  4. Mariska:
    15 april 2014
    Haha, niet echt een held die man. Wel erg vermakelijk met zijn bijzondere veiligheidsmaatregels. Laat je de dorp maar goed smaken.