I'm coming home

29 juni 2014 - Guangzhou, China

Ja daar gaan we dan, koffers weer ingepakt en klaar om naar het vliegveld te gaan. Raar hoor. Erg dubbel, vind heerlijk om naar huis te gaan, maar ook heel erg jammer.  China was een geweldige ervaring. Het is een bijzonder land en heb veel lieve mensen ontmoet, vooral in Taiwan en op stage. Gelukkig zijn Chinezen nog slechter in afscheid nemen dan ik en leek het dus net of dat ongemakkelijke van afscheid nemen een keer niet door mij kwam. Donderdag hadden we al een afscheidsetentje gehad met het hele bedrijf, maar zaterdag was dan echt me laatste werkdag. Ben vertrokken met veel cadeautjes en een brok in m’n keel.

Veel mensen vragen zou je nog een keer weer gaan naar China? Nee ik denk niet dat ik hier nog is weer kom. Ik heb de grote steden gezien en ken de cultuur. Dus op naar een nieuw land. Dus wie weet heet deze site over een tijdje Bo is in Australie, Amerika of Afrika. Maar eerst ma is even dat diploma van TMO binnen slepen.

Allemaal bedankt voor het bezoeken van mijn blog en vooral van het lezen van de verhalen ;) en de leuke reacties. Dit was het laatste reisverslag uit China. Ik zie jullie in Holland <3

1. Judith:
    29 juni 2014
    Welkom terug in Holland. We zullen je verhalen missen. Groetjes uit Haaksbergen.
  2. Francis:
    29 juni 2014
    Bo, ik heb genoten van je verslagen. Je hebt een leuke ongedwongen manier van schrijven en vond het een leuke manier om je te volgen.
    Een hele goeie terugreis en succes met alles wat nog komt...!
  3. Dilane:
    30 juni 2014
    Welkom in Nederland, zal je verhalen missen, was erg leuk om te lezen!